CAMINS I SENDERS A PEU I AMB BTT.
AMB ELS SEUS TRACKS, DESCRIPCIONS, EXPERIÈNCIES I RECOMANACIONS.

Traductor

dimecres, 25 d’abril del 2012

III Cursa de Muntanya Pont del Diable de Tarragona 2012

Introducció:
15-04-2012.- Després d'haver fet l'any passat la cursa, aquest any havíem planejat fer-la el Toni i Jo.
El dia s'ha aixecat plujós, a les 6 del matí a començat a ploure i no a parat fins passades les 8. Això em feia pensar que el terreny estaria mullat i perillós, per les relliscades amb les roques, però per sort no ha estat així i hem pogut córrer bé.
El meu objectiu no es més que el de fer millor temps que l'any passat, i que no em guany el Toni, que no es poc. Ho he aconseguit però amb molta dificultat.

La Cursa:
Sortim els dos junts per davant, com es normal als primers ni els veus.

Posem un ritme alegre, a la primera baixada marxo una mica i em segueix. xupa roda fins a mitja cursa, cap al Pont.
Allí noto que anem una mica forçats i encara queda molt. Li pregunto les pulsacions i em diu que va a 178ppm, li dic que recuperem una mica que encara queda.
Suavitzem una mica el ritme, als pocs segons veig que se’n va una mica, el controlo a distància.
Fem la pujada del Mas de Granell, després s'aplana una mica i penso recuperar a la baixada, no em trobo amb forces suficients i mantinc la posició.
Després passem sota el pont de l'autopista i comença la pujada, m'aproximo i em poso a tocar.
Ara ve la pujada forta de terra, quant falten pocs metres per arribar dalt, el passo bufant amb un sobre esforç, i no em pot seguir.
Al arribar dalt apreto al màxim, que no es gaire ja que no puc, el Toni intenta agafar-me però no ho aconsegueix. Arribem els dos sense alè fets caldo.
He mirat darrera més de 4 vegades, al esprint final, per veure si parava i podia relaxar-me, però el cab.. no m'ha deixat.

Al final he fet 49' 34" en fer els 10,5km aprox., he quedat el 79 de la general i el 4art de la categoria. El Toni 3" més jajaja.

He baixat el temps i això que aquest any s'ha allargat uns 200m més, ja que hem fet tota la rambla de SPSP. La diferència es que l'any passat vaig arribar força bé, tot i l'esquinç que em vaig fer, i aquest any no.

Descarregar el Track: http://connect.garmin.com/activity/31814343

Nota:
El track es el mateix que l'edició anterior, Jo no l'he gravat, es el que posa l'organització.
La cursa es una mica més llarga que l’any passat, ja que dona una volta per la rambla de SPSP avanç d'enfilar cap el Pont del Diable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada