CAMINS I SENDERS A PEU I AMB BTT.
AMB ELS SEUS TRACKS, DESCRIPCIONS, EXPERIÈNCIES I RECOMANACIONS.

Traductor

dissabte, 18 de setembre del 2010

Duatló Cambrils 2010

Introducció:
Després de les meves incursions pel Pirineu fent els Carros de Foc i desprès algun pic com el Balliberna i el Culebres, decideixo preparar-me per fer el Triatló de Tarragona a finals de Setembre.
Estic nedant, corrent i bicicletejant el que la meva feina em permet, que es poc o al menys, menys del que voldria.
Per provar com estic de forma m'he apuntat a aquest Duatló popular de Cambrils. M'ha semblat una distància acceptable per la meva condició i comprovació. Eren en principi 6 km corrent, 18 km en bici i 3 km corrent però, al final s'han convertit en 5'5- 12'5- 2'5, la qual cosa m'ha perjudicat ja que la bici s'ha retallat quasi 6 km.
Les Sensacions:
Al inici em semblava que anava molt poc a poc, i es que els altres de davant corrien molt. m'ha costat una mica agafar el meu ritme ja que quant vas en grup sempre vas més ràpid del que sembla, després m'he trobat bé corrent, al final el ritme ha estat més alt del que em pensava.
A la primera transició he tardat 1 min, em pensava que anava rapit, però he arribat amb un altre i quant he agafat la bici ja estava a més de 50m.
Durant la cursa amb bici he anat recuperat algun lloc, però pocs, en sec em passa una moto sense motor pel costat, i com he pogut m'he posat a roda i era espectacular com corríem, he intentat fer algun relleu però era quasi impossible.
A la segona transició he tornat a perdre un altre minut, les sensacions eren de cames pesades i que corria com un ànec, poc a poc m'he trobat mes bé i he seguit avançant posicions.
Al final amb 1h 07' 58'' he quedat el 29 de la general i el 1er de la meva categoria.
El Circuit:
Es sortia fent una volta a la pista d'atletisme i dues voltes a un circuit de terra que anava per les rieres, amb la bici era una volta a un circuit que hi havia bastants camins asfaltats, i per acabar una sola volta al circuit inicial.
Al mapa del track es diferència el circuit de córrer vermell i el de bici de color blau. El perfil es bastant pla encara que no ho sembli, els metres de desnivell son pocs.
Quatre fotos:
Jo
La Sortida
J.M. al costat meu i el Padock darrera
1ª Transició
2ª Transició
Arribada
Podium
Mapa:
Mapa 3D:
Perfil:
Dades tècniques:
Distància: 5.5- 12.5- 2.5 km.
Desnivell: 121 m.
Temps: 1h. 07' 58''

Descarregar el Track: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1176653

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada