dijous, 28 de novembre del 2013

Cursa de muntanya Seminocturna de Riudecols 2013.

29-06-2013.- El Tony i Jo ens hem apuntat a fer la cursa de Riudecols.
A mi personalment m'ha agradat,  a la primera part ha hagut algun sender i camí i a la segona molta pista, per acabar al arribar al poble, pugem al Sant Crist.
El temps ens a acompanyat, el cel bastant clar i per l'hora que era no gaire calor.

La Cursa:
La primera part volta l’urbanització de dalt del poble, seguint un camí que puja progressiu i que després baixa fort fins la pista de Puigcerver.
La seguim 1km amunt fins el primer avituallament. Aquí deixem la pista i entrem en un sender que te una pujada llarga i dura fins arribar al sostre de la ruta.
Ara es baixa una mica fins la pista principal on hi ha el 2on avituallament. Es la pista que hem deixat abans.
Estem al km 7, ara avall per la pista, al arribar al 3er avituallament (que es el mateix lloc que el 1er) girem a l'esquerra i seguim el camí, 1km de pujada i km 10.
Ara avall a tope, amb algun turonet entre mig, fins arribar al poble.
Quant penses que has acabat et queda la rematada final, que es creuar la carretera i pujar fins el S. Crist per un sender empinat i només queda baixar per darrera del poliesportiu on acabem la cursa.

Per altre banda he acabat justet abans de que es fes fosc i no m'ha fet falta encendre el frontal. Just darrera meu ja venien amb llums.

Els resultats no han estat gaire bons ja que no m'he trobat molt fi, la pitjor carrera de la temporada. He tardat 1h.39'i he quedat el 40 de la general, el meu company Tony a fet el 13è i ha tingut premi en la general, amb un temps de 1h.28'.