CAMINS I SENDERS A PEU I AMB BTT.
AMB ELS SEUS TRACKS, DESCRIPCIONS, EXPERIÈNCIES I RECOMANACIONS.

Traductor

dimecres, 20 d’abril del 2011

II Cursa de Muntanya Pont del Diable Tarragona 2011

Introducció:
17-04-2011.- Avui he corregut la cursa de cros del Pont del Diable.
M'ha enredat el meu amic Pere, i Jo he enredat també al Julià.
A les 9 del matí he anat a recollir el dorsal i m'he trobat amb el Jesús, un màquina total, està preparant un airoman.
Ens hem preparat, hem calentat una estona i predisposats a passar una bona estona.
Per altre banda ahir vaig fer una caminada de 21km per la zona de la Vilella Baixa, La Figuera, Cabacés...(que no hagués tingut que fer) però no podia deixar degut a la preparació que estic portant per fer la volta al Possets.

La Cursa:
Surto bastant ràpid, els de davant son màquines i desapareixen.
Sortida
Estic al principi una mica pesat de cames i poso el meu ritmet còmoda.
Em passa algú però vaig bastant bé a la primera baixada, després a la pujada cap al Mas d'en Granell, les coses es poden al seu lloc ja que cada un va a la seva marxa.
A la baixada em faig la torta de peu, el que ve darrera em comenta, m'ha fet mal hasta a mi! i jo l'hi dic, imagina a mi doncs!
Continuem cap el Mas del Angel i em vaig recuperant de la torta.
Ja a la baixada em trobo més bé i apreto una mica, el ritme ja es més bo.
Pel Pont del Diable
Ara ve la pujada pel Pont del Diable fins el Mas d'en Granell altre vegada, recupero alguna posició. Planegem una mica i a la última baixada cap el pont de l'autopista accelero, ja que Jo baixo bastant bé. En passo alguns i a la última pujada cap a la meta mantinc el ritme com puc per accelerar a la recta final.
Arribada
En definitiva una cursa entretinguda, que m'ha agradat força i que segurament tornaré a fer.

He tardat 50'06'' en fer els 10,5 km aprox., quedant el 86 de la general i el 3er de la categoria.

Sensacions:
Es una cursa una mica exigent, degut als puja i baixa constant,si no estàs ben preparat i vols fer un bon resultat, però m'he trobat bastant còmoda.
Com sempre hem passen coses avui m'he fet una torta de peu i com a resultat un esquinç de 2on grau. He pogut acabar bé la cursa, després d'una estona coixejant m'he recuperat relativament i he acabat.
Després de la cursa corrent cap a casa a posar-me gel, un embenatge tapping i 1 o 2 setmanes de repòs (relatiu).
Espero que no es compliqui i acabi bé.

Mapa:
Mapa 3D:
Perfil:
Dades Tècniques:
Distància: 10,6km
Desnivell: 224 m.
Temps: 50' 6''


Descarregar el Track: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1659964

Nota:
Aquest track es el que ha posat l'organització.
La cursa es va allargar una mica al donar una volta per SPSP avanç d'enfilar cap al Pont del Diable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada